Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Hari pertama Spm
Assalammualaikum readers.

Sobs sobs sedih sangat. Hmmm beginilah hendak dipendekkan cerita. Disebabkan hari ni first day ambil spm so aku kena kuatkan semangat, kuatkan hati. Okay baru aku sedar memang penat sebenarnya spm ni. Penat fikir dan ingat apa yang dah belajar hmm. Nak tahu tak mula-mula aku buka kertas soalan aku dah mula give up sebab kena buat karangan. Arghhh karangan lagi. Bosanlah! Tapi disebabkan aku kena kuatkan semangat aku, aku jawab dan jawab. Alhamdulillah aku jawab habis.

Btw korang nak tahu cerita sedih tak? Aku bawa dua batang pen biru masuk dewan, tetiba time pengawas peperiksaan tu suruh tulis angka giliran aku test dua-dua pen aku tu takda dakwat padahal baru beli semalam. Perghh gelabah anjing aku sorang-sorang. Nak je nangis minta balik. Aku cuba tenangkan diri aku. Hmm nasib baik Balkis ada bawa pen lebih hmm hmm sedih tak terkata.

Lepas habis kertas1 aku balik rumah rehat mandi apa semua. Aku cakap dengan Qila nak gerak lepas zohor pergi sekolah. Tahu apa jadi? Tetiba hujan lebat gila. Arghhh stress! Sabar Ipah sabar fuhh fuhhh. Aku call mak. *mak hujanlah, macam mana nak pergi sekolah ni?* Mak suruh aku bawa kereta. Adoi doi taknak lah aku nanti orang cakap aku berlagak asyik bawa kereta je, lagipun kereta besar macam nak angkut satu sekolah -.- 15 minit kemudian hujan dah mula reda. Aku cepat-cepat ambil Qila takut hujan lagi hmm.

Time otw nak pergi sekolah tu tetiba tayar motor aku bocor. Arghhhh stress lagi dan lagi. Nasib baik dekat tepi jalan tu ada workshop. Aku suruh dia tukar betulkan. Time nak dekat sudah tu tetiba hujan gerimis balik. Adoi kuyuplah aku pergi sekolah. Qila duduk belakang relax je lindung tak kena hujan -.-

Sampai sekolah perangai fuckguard sekolah tu buat aku nak mencarut je. Sabar lagi. Taknak marah-marah nak ambil exam. Pergi lantak orang tua tulah. Dah lah tak handsome! Nak marah-marah aku salah parking motor lagi buruk bertambah tak handsome muka puihhh geramm sangat.

Dah tu je untuk harini hmm penat. Malam ni ada class bi pula. Wish me luck tomorrow :/


Older Post | Newer Post