Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

What is the ending?
Assalammualikum readers.

OMG

OMG

OMG

OMG

OMG


Hahaha ambil kau SPM dah nak dekat! Tanya balik diri ni kau dah bersedia? Kau dah study apa je? Cukup ke kau study tu nak jawab nanti? Agaknya result kau macam budak tak pernah belajar ke budak study hard? Banyak persoalan macam tu bermain di gawang minda aku. MEMBERONTAK SEKETIKA! Urghh buat apa nak jawab soalan tu? Nak jawab soalan tu dengan cara sekarang, study study study!

Kerja paling gila okay. *Study last minute* Okay ada orang cakap, cikgu cakap, macam-macam spesis nak bercakap. Dengar jelah kann! Study last minute boleh gila okay haha. Masukkan semua benda dalam masa yang singkat. Sebenarnya takdalah semua sangat haha. Aku bukan nak berlagak apa tapi hmm aku study ikut apa yang aku rasa nak study haha. 

Nak dekat SPM ni, apa yang perlu ingat apa yang dah belajar je. Tapi aku?! Belajar untuk ingat apa yang patut haha. Sebenarnya perangai study last minute ni sejak ambil UPSR lagI buat haha. So far so good result aku haha puihh. Tengok lah sekarang. Dah lah cakap study last minute tapi sempat lagi tu mengadap blog ni haha. Takpa, demi peminat setia hahaha *konon*. So ada pesanan daripada aku sebagai SPM candidate ni haha. 

AMARAN KERAS: Jangan study last minute kalau taknak result macam apa-apa.

Btw aku takpa memang dah biasa dan tebiasa. So aku nak tahu apa pengakhiran kerja bodoh ni haha. XOXO good night! :*





Older Post | Newer Post