Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Berkakikan tongkat.
Assalammualaikum readers.

Seriously nak kongsi sikit, nak cakap sikit jiwa ni tenang sikit bila trial dah habis. Perhh nikmat lah juga even spm belum habis lagi. Okay sebenarnya kaki aku tak patah pun cuma saja buat tajuk macam tu nak kasi terkejut sikit. Kan terkejut tu haha. Err apa ni? -.- Okay I mean tongkat tu bantuanlah. Bantuan siapa lagi kalau bukan member aku sorang tu yang gedik mengada-ngada garang seperti singa. Qila buntal! Hahaha.

Okay sekali lagi bersyukur dapat kawan dengan dia sebab serba sedikit dia dapat tolong aku dalam subjek yang aku lemah puihh. Tak ketinggalan dalam sedang dia tolong aku tu ada juga masa lacuran dia dengan aku hahahaha. Dia tu kan ajaklah study apa semua okay je tapi semalam ajak study bio langsung taknak. Aku tahu dia tak suka study bio sebab tettttt hahaha. Biarkan dia tu lalala.

Serious talk study harini dengan dia esok lusa ingat-ingat lupa je. Eiii mesampah betul macam tu! Kan bagus kalau kenangan pahit kita pun jadi macam tu. Harini mengukir kenangan, esok lusa lupa kan bagus. Tapi apakan daya setiap manusia boleh ingat benda yang dilalui lebih lama berbanding ingat benda yang dipelajari. Okay tu je kot. Takda idea nak bebel. Idea dah banyak curah dekat exam hahaha.




Older Post | Newer Post