Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Qila :'(
Assalammualaikum readers.

Hye hey hoy dah lama tak buka blog haha lama la sangat. Ingatkan taknak buka dalam tempoh seminggu tapi nak buka juga sebab hmm sebab nak Qila baca. Aku yakin aku pasti aku rasa dia mesti baca. Kot dia nak baca hmm sedih haha wekkk! :P

Hmm tadikan tengok tangan Qila macam bengkak. Dia cakap tulang dia bengkak. Lepastu dia cakap dia search google malam tadi pasal tulang tu macam-macam dia cakap itu ini hmm. Aku saja gurau dengan dia, aku cakap kalau dia takda aku lah kot kena kawin dengan buncit dia tu haha bila aku cakap macam tu terus muka dia merah. Jealous letew ketot tu hahaha. Tapi aku cakap tu gurau je hmm dia pun tahu aku gurau. Taknak lah betul-betul dia takda.

Aku cakap dengan dia, kalaulah dia takda siapa nak teman aku on tweet dua tiga pagi? Siapa nak kawin dengan buncit?Siapa nak kacau aku lagi pasal apa-apa yang berkenaan dengan huruf B? Hmm sedih. Siapa nak edit lawa-lawa blog ni? SIAPA?! Tak kesian dekat aku ke? Tak kesian ke dekat kawan-kawan kita ke? Hmm sedih lagi hmm. Takpalah kalau tak kesian dekat aku or budak-budak ni tapi kesianlah dekat parent kau. Kesian dorang, kau tu dah lah pandai mesti parent kau nak tengok kau berjaya sampai dah ada anak bini Ehh maksud aku anak laki haha.


INGAT MON JAGA KESIHATAN TU!  SEPAK BUNTUT TU KANG KALAU TAK DENGAR CAKAP. KASIHANILAH KAMI :'(



Older Post | Newer Post