Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Everything Happens For A Reason.
Assalammualaikum readers!

Wuhoo harini dah masuk 15 Ramadhan. Alhamdulillah masih penuh lagi haha. #Ehh 15? Hee abaikan. Hmm sebenarnya bulan puasa ni nak tanya batal tak puasa kalau menangis time berpuasa. Ada cakap batal, ada cakap makruh. Hmm minta-minta tak batal. Lately ni tak tahu entah macam mana sedih sangat. Fikiran bercampur baur fikirkan entah apa-apa.

Hmm sebenarnya aku asyik teringat 3 tahun lepas. Aku benci 3 tahun lepas! Sebab 3 tahun lepas lah aku jadi macam ni hmm grrr. Btw dalam tempoh tu aku ada kawan nak kongsi semua rasa aku tu even aku tahu dia takkan bagi respon dekat aku. Hmm at least aku dah luah. Tapi sayangnya setahun kemudian lepas kejadian tu dia mati. Masa tu aku form3, aku pergi sekolah menagis. Member aku semua tanya kenapa aku nangis. So aku jawablah kawan aku dah mati hmm. Aku rindu dia :'(

Sejak dari tu aku makin diam dan diam sampaikan jadi secretive hmm kot. Sekarang baru aku sedar sebab apa aku macam ni. Aku cakap sorang-sorang, menangis tiba-tiba tanpa sebab. Aku pelik juga dengan semua tu tapi aku tetap kuatkan diri aku hmm. Aku perlukan Puteh! Puteh je aku boleh kongsi semua rasa aku tu. Tapi Puteh dah takda!

Sangat sedih kalau fikirkan balik semua tu. Lagi-lagi kalau teringatkan Puteh hmm. Mak pun menangis time Puteh mati sebab kitaorang memang sayang dia. Mak sanggup ambil cuti semata-mata nak selamatkan kandungan Puteh yang gugur dalam perut tu. Mak hantar dia dekat klinik haiwan apa semua. Orang tu jahat! Dia lambat bedah Puteh. So anak dia yang mati dalam perut tu jadi kuman, kuman dalam perut Puteh jadi merebak. Mak cerita kali terakhir mak tinggalkan Puteh dekat klinik tu dia punya suara punyalah kuat menjerit. Puteh tak pernah macam tu sebab aku tahu dia pendiam hmm.

Mak selalu pesan semua yang berlaku besebab hmm. Tapi apa sebabnya?! :'(




Older Post | Newer Post