Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Kawan Batu Kecil

Assalammualaikum readers.

Tenene hmm hari ni kan happy ada sedih pun ada. Semuanya ada hmm. Macam biasa, semua manusia mahupun sekecil zarah mana pun mesti suka sesuatu yang happy dan paling dielakkan sekali perkara yang membuat kita sedih. Sedih tu memang dah tak boleh nak elok. Nak taknak kita kena tempuh juga. Betul orang cakap jangan gembira sangat nanti sedih hmm. Tapi tak pernah dengar pula orang cakap jangan sedih nanti gembira. Siapa cakap takda. Kadang-kadang kalau dah penat bersedih kita akan gembira tapi ada dua jenis gembira selepas sedih. Gembira datang daripada orang lain, ataupun gembira daripada diri sendiri. Sangat bahaya kalau gembira sendiri. Gila agaknya nanti hmm.

Pagi tadi kan geng yang selalu duduk dekat perhimpunan semua ada aktiviti luar. Tasya, Qila, Faridah dengan Ain pergi bengkel biologi kot dekat mana entah. Sue dengan Asyira pula ada konvensyen. Ainul pula pergi tinju. Hmm takkan nak duduk sorang dekat perhimpunan. Nak taknak aku kena joint Alia dengan Uney. Sejak jadi pengawas tak pernah aku duduk dekat barisan kelas. Tapi tadi duduk sekali dengan dorang semua. Nasib baik Alia dengan Uney ada heee.

Time dekat perhimpunan Alia ajak main baling batu kecil-kecil dekat sesiapa. So aku pun jointlah sebab dah lama tak buat macam tu. Kali pertama aku baling dah terkena kepala orang. Aku ingat siapalah orang tu rupanya Fadina. Adeh punya merah muka aku time tu tahan gelak sebab Fadina pandang tajam gila dekat aku. Aku puaslah panggil Alia dekat sebelah time tengah cover gelak tu. Bila Alia pandang Fadina je terus aku dengan Alia tergelak besar haha. Then aku suruh Alia pula yang baling. Aku tengok dia asyik baling belah kanan je, so aku suruh dia baling belah kiri pula. Dia cakap dia tak reti baling guna tangan kiri, so aku suruh dia test juga. Time dia nak baling tu penuh semangat ambil langkah haha tapi malangnya batu tu tak pergi jauh. Terkena kepala budak form1 dekat sebelah dia. Hahaha budak tu muka macam angin je tapi takut pula dia nak marah Alia haha.

Dalam kelas semuanya macam biasa. Best betul hari ni buat esei bi dengan bm -__- Habis dakwat pen haha. Lepas rehat sejarah cikgu tak masuk sampai class biologi pun cikgu takda. Heaven betul duduk borak-borak je macam tak ambil SPM. Tapi sebelum class math nak start, Tasya Qila Faridah dengan Ain dah balik. Bising betul lepas dorang masuk. Lagi-lagi Faridah tu, rasa macam nak jentik je tadi haha. Yang sedihnya Alia dengan Uney cakap aku lupa dorang bila dah ada Qila. Hmm kenapa entah cakap macam tu hmm hmm hmm. Zamierul pun sama! Eiii dah lah time tu baru lepas kena tarik tudung dengan Tasya. Habis senget tudung aku. Dengan takda moodnya semua, tiba-tiba Alia pula cakap macam tu hmmm. Eii tak sukalah bila dorang cakap macam tu :'/

Hmm

Hmm

hmm

hmm

hmm




Older Post | Newer Post