Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

I'm Fine


Okay rasanya banyak betul benda nak diluahkan dekat blog ni sebabnya aku selalu buat benda maca ni dekat twitter je tapi saja tak buat macam tu. Saja taknak buka twitter dalam tempoh sebulan. Dengar story followers aku makin menurun. Itu semua khabar angin daripada stalker-stalker kesayangan aku letew haha. Biarlah followers tu, nampak sangat tak setia, dah follow pergi unfollow. Reject! Tak boleh buat laki hahaha.

Motif buat semua ni bukan ingin menagih simpati, mengejar populariti tetapi meluahkan isi hati. Hmm ececeh ayat patut ramai melting haha. Sebenarnya saja. Ya memang saja je post semua ni. Tahu takda orang baca sebab blog pun kadang-kadang macam twitter boleh buat kita cakap sorang-sorang. Selain tu saja buat sebab taknak orang yang baca dah lali dengan post-post yang sama. Maklumlah manusia, apabila lali sudah wujud, lalu pergi begitu sahaja.

Eherm sebenarnya nak sambung cerita pasal Is tapi tak enak lah kalau asyik cerita pasal dia. Aku pun boleh bosan kalau macam tu. Tak tak tak! Dia baik tapi aku je tak nampak. Mungkin ada sebab dia buat macam tu hmm mungkin. Errr apa ni? Aku taknak lah segala yang enak menjadi onak dek kerana kata-kata yang tak sepatutnya keluar dikeluarkan. Ayat entah apa-apa ni errr. Hmm lain kali lah cerita pasal Is tu. Sebab sekarang ni banyak benda aku kena tahu, so malas nak cakap tak tentu pasal takut kalau-kalau tersalah cakap lagi. Kbye!







Older Post | Newer Post