Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

I Fell Nothing :'(


  Goshhh! Dah lama tak post dekat blog ni tiba-tiba entry yang sedih hmm sedih wuuu. Abaikan lah. Bukan sedih sangat pun tapi entah apa tah cakap macam ni. Aku tahu bukan orang baca pun blog ni so suka hati aku post apa hehe.

Hmm sedih gila kot bila dapat tahu benda yang tak sepatutnya. Aku tak tahu cerita tu betul ke tidak tapi memang sedih. Sejak aku reti sayang-menyayangi mulalah aku pandai sedih-menyedihi. Okay buruk bunyi hmm. Aku sedih sebab aku menyayangilah puihh. Aku simpan sorang-sorang sebab aku tahu takda siapa nak tahu. Arghh malaslah nak cakap! I've to go hmm.


If you are reading this, you are beautiful. Smile and let the world show it.


Tulis sendiri, luah sendiri, baca sendiri, harap-harap tak bunuh diri.







Older Post | Newer Post