Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Berangan Menjadi Angan Kerana Keinginan.
Assalammualikum readers.

Hemo hemo hemo! Esok dah masuk sekolah untuk sem 2. Ceh macam student IPTA pula sem sem ni haha. Suka hati lah hehe. Kita kena pandai berimiginasi dulu sebelum menghadapi realiti. Ada kena mengena ke? Ehermm abaikan. Okay disebabkan tahun ni aku adalah salah seorang calon yang menduduki SPM 2013. So macam busy sikit. Hehehe busy tu busy juga tapi sempat lagi aku huhahuha tak tentu pasal. Bajet boleh skor je huhh. 


Lagi-lagi dengan kemudahan yang semakin berleluasa ni boleh buat kita leka dengan semua tu. Okay, tu sebenarnya tak menjadi penghalang tapi ianya akan menjadi penghalang sekiranya kita ketagih dan terlalu gairah dengan semua tu. Biasa-biasa dah lah kan heee.

Ingat! Jangan stress sangat study ni. Buat macam aku cool je. Ehh jangan macam aku. Entah apa-apa result aku. Sedih weh sedih wuuu :'(  **Jadi diri kau sendiri lebih baik dan kau akan cipta hidup kau sendiri** Pesanan ikhlas dari lubuk hati aku yang paling dalam haha k sakai. 


Okay nak angkat kaki dah ni. Assalammualaikum readers! *Ada ke reader? Hmm* Sedihnya haha.

Teruskan angan-angan kalau kau pasti itu yang kau akan dapat suatu hari nanti.





Older Post | Newer Post