Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Cermin
Salam Jumaat Readers!
Okay hari ni pasal cermin haha. Macam takda cerita je kan. Tak baca habis lagi mana nak tahu cerita apa sebenarnya ni. Cuba teka, cuba kira, cuba ingatkan balik daripada lahir sampai sekarang dah berapa kali kita tengok cermin? Pakai scientific calculator pun belum tentu dapat kira. Entah-entah dapat Syntax ERROR haha siapa suruh lurus bendul pergi kira. 

Okay macam ni, bagi aku cermin ni kita kena tengok juga tapi tak boleh selalu. Dapat pula orang cakap ada cermin yang suka mengejek. Amboi kwaja betul kan? Hahaha. Dulu aku ingatkan cermin mengejek ni disebabkan ada hantu dekat dalam cermin tu. Yelah kan pengaruh cerita hantu. Rupanya kilang buat cermin tu tak buat betul-betul. Dah tau cermin tu tak betul janganlah jual. Hmm tu cermin yang aku guna dekat toilet mall mana entah, lupa. 

Cermin juga kadang-kadang buat kita kurang yakin dengan diri kita sendiri. Bagi lelaki kalau tengok cermin tu huhh selagi rasa rambut tu tak menepati cita rasa selagi tu dia duduk depan cermin. Bagi perempuan pula, kalau duduk betulkan tudung tu sampai tiup-tiup tudung tu bagi naik ke atas tetap rasa tak puas hati lagi. Mesti tengok dan tengok sampai ada orang ketiga datang cakap "Weh cepatlah sakai, dah lawa dah tu". Semua tu normal haha. 


KACAMATA

Oh Asyira, oh Sue, oh Faridah, oh Balqish, oh BOM, oh Balance, oh Alia, oh Ainul. 
Hahaha korang bukan je kena tengok cermin kalau bersiap tapi kena tengok, ambil dan pakai untuk melihat heee.  Cakap pasal cermin mata teringat Asyira pagi tadi. Kesian dia tak nampak time cari adik dia. Tu la pasal, siapa suruh tak pakai cermin mata haha.

Ehh ehh cerita pasal cermin mata teringat pasal Asyira, cerita pasal Asyira teringat yang dia macam merajuk dengan aku. Adudu apa aku dah buat? Ni mesti sebab dia hmm dia ingat aku tak layan dia hmm. Alaaa dia pun tak layan aku, adeh lagi sedih pilu gundah gelana.


MOHON ASYIRA JANGAN MERAJUK! SEKIAN.


Older Post | Newer Post