Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Aku Tak Merajuk!

Assalammualaikum readers :'(

Hmm sangat amat penat tenat kemut semua ada. Eherm tak tahu nak cakap apa tapi nak cakap juga. Lately ni aku tak suka mengadu, tak suka berkongsi hmm kongsi perasaan. Entah kenapa semua tu jadi pun tahu. Maybe sebab hmm biarlah benda nak jadi, dah lepas dah pun. Sabar tu perlu. Tapi aku ni penyabar ke? Angin je lebih macam jin bertendang huhh.
Harini kan hmm pelik sangat. Bukan aku je yang perasan aku pelik tapi kawan pun ada yang perasan hmm. Tapi pelik sebab apa? Biasa letew aku dalam kelas memang memekak. Kadang-kadang dengar suara aku je. Tapi harini lain sikit, aku rasa kelas sebelah pun dengar suara aku. Entah kenapa dari pagi tadi aku asyik nak gelak je. Ada je benda nak digelakkannya hmm maybe sebab malam tadi dah puas nangis kot ehh ehh. 

Tadi before balik memang ada kacau Sue sebab dia letak minyak angin dekat hidung aku. So aku letak pula dekat pipi dia. Excited punya dia gosok sampai naik ke mata. Kesian dia punya mata pedih. Tapi kan kan hmm aku buat dekat Sue tu ramai nampak, semua cakap aku jahat. Peidah cakap dengan aku "Ipah ni jahatlah kesian Sue" Aku pun cakap dengan Peidah "orang buat jahat dekat aku korang tak nampak tapi kenapa aku buat jahat dekat orang korang nampak?!" Lepas tu aku senyap kejap. Asyira tanya aku kenapa aku bising sangat harini hmm.

Lepas Asyira cakap tu aku lagi senyap. Aku pun teringat semua pasal malam tadi. Ya Allah rasa sakit sangat hati ni bila ingat benda malam tadi. Aku boleh cover lagi tak nangis. Buat muka bangang je senyap. Dorang pelik tengok aku senyap tiba-tiba. Dorang ingatkan aku merajuk pasal Sue tu hmm. Aku memang tak boleh nak kawal emosi sebenarnya sampaikan dorang tegur aku pun aku buat tak tahu. Balik sekolah pun sorang-sorang takda siapa teman, takda siapa cuba nak faham aku, takda siapa tahu aku senyap sebab apa. Semua ingatkan aku merajuk errr.

Aku jalan dan terus jalan pergi dekat parking motor then Sue dengan Uney tegur aku pun aku tak layan. Sumpah aku tak tahu kenapa tiba-tiba aku jadi speechless. Aku terus bla je balik. Atas motor sempat lagi aku nyanyi sorang-sorang buat macam takda apa yang jadi tapi bila dah sampai rumah baru aku perasan aku menangis. Nasib baik dah sampai rumah, kalau tak malu gua malu!!




Older Post | Newer Post