Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

♥ KAKI KOREA ♥
 

Assalamualaikum to all readers. Berdirinya saya disini untuk mengarut pada kesekian kali supaya korang tak bosan nak mengadap cerita arwah nyamuk tu lagi . Ehermm hermm, macam mana aku nak start cerita ni? Perut agak lapar sikit sebab ni kan bulan puasa. Siapa tak puasa angkat tangan! Okay aku cerita terus jelah. Minggu lepas aku dengan sorang member aku (Uney) ni otw nak pergi beli ice blanded dekat kedai depan. Before pergi beli tu kitaorang ni pergi tempat lain dulu. Hajat dihati member aku ni nak buat kerja fizik dengan kawan dia dekat sekolah. So alang-alang aku tengok Uney ni macam tak membantu bebudak tu buat kerja. Aku ajak lah dia pergi beli ice blanded. Tapi dye cakap nak pergi rumah Faiz sekejap nak order burger untuk Aleeya. Aku pun setuju jelah. Sampai rumah Faiz aku nampak sepasang kekasih romatik dekat stall Faiz tu, rupanya Zarul dengan Faiz tengah beborak .

Lepas je Uney order burger, kitaorang pun gerak gi beli ice blended . Hahaha *cerita nak dekat masuk ni* . Aku dengan Uney jalan saing naik motor. Tak pernah-pernah aku bawak motor slow tapi terpaksa bawak slow sebab Uney cakap dia tak berapa hafal sangat jalan sini. Lagipun dia bawak motor abang Aleeya, crush dia. Dia cakap motor tu rendah tak boleh bawak laju nanti tersagat, dengan romantiknya aku bawak slow la jugak *Jeng jeng jeng*Time kitaorang nak masuk simpang ni ada dua orang adik beradik ni sikit je lagi nak langgar aku ,exited nak pergi mana pun aku tak tahu. Aku bagilah chance dia potong. Lepas bebudak tu dah potong, Uney cakap dengan aku yang dia ni suka tengok kaki cina. *agak geli disitu* . Then aku tanya lah, **kaki budak cina tadi tu ke ? Dia cakap **a'ah . Aku tanya lah dia sebab apa? Dia cakap sebab kaki dorang tu putih lepas tu gebu macam kaki korea kumpulan Girl Generation hahahahaha *cina je kot*.

Setibanya kitaorang di destinasi yang kitaorang tujui, kitaorang jumpa Si Meoff dengan Memon baru je nak bla dari kedai ice blanded tu. Nampak gayanya dorang lagi cepat beli daripada kitaorang.Time aku dengan Uney tunggu giliran ice blended nak siap tu kitaorang nampak sorang pakcik cina ni (Apu) baru balik hantar gas kot. Aku dengan Uney ni pandang lah dia dari dia turun motor sampailah dia masuk kedai dia. Berapa minit lepas tu dia keluar balik, muka dia agak tensyen sikit time tu. Suddenly, aku dengar suara perempuan cina tua memekak dari dalam kedai tu. Patutlah muka Apu macam tensyen je, rupanya kena marah dengan bini dia. Boleh tahan juga bising bini dia tu marah dekat dia hahahaha :D

Aku tengok muka Apu time tu agak bengang, laju gila dia bawak motor. Kau bayangkan dia pakai gear satu je dari kedai sampai simpang depan sekolah. Mau tak berasap motor dia hahaha. Lepas tu aku suruh Uney pandang bini Apu dekat depan kedai tu. Dia tengah pakai skirt paras lutut woi . *seksi disini seksa disana* Uney tanya aku kenapa, aku jawab lah *Kau kan suka tengok kaki cina* . Tergelak-gelak Uney bila tengok kaki bini Apu tu. Korang tau sebab apa? Sebab.. hahaha fikir lah sendiri. Ni semua jawapan dia atas faktor umur kbye TQ .

 


Older Post | Newer Post