Ipah CRJ

Disclaimer

I'm Zarifah ! Comel cute miut paling penting bulat mcm bulan haha omey angat :*

Entries About Link Secret

Older post

 






Twitter

Mrs. Macho


Sing A-long

 

>

SPM 2013

Daisypath Graduation tickers

Siapa Bunuh Siapa Sekarang?
   

Assalammualaikum, kum apa? kumbat. Bet apa? batman. Man apa? Mentol. Tol apa? Tolong faham apa yang aku nak sampaikan hahaha. Tadikan ada sekor nyamuk tak guna ni nak bunuh aku. Aku dengan tak teragak-agak ala-ala Jeckie Chan terus tampar dia. Terer kan aku? Haishh malas cerita, kan dah tercerita.

   Justeru itu, hahahaha hebat kan karangan aku? cakap lah hebat! . Aku ni pandai buat karangan tau, lagi-lagi esei . Haishh malas cerita kan dah cerita time kita lepak dekat depan rumah Cik Semah hari tu, ingat tak? Alah Cik Semah lah yang ada dua bijik mata tu, kenal tak ni? Lantak kau lah Konah oii. Sambung balik pasal nyamuk kobeng tu. Tadikan berialah nyamuk tu pusing keliling badan aku 360 darjah semata-mata nak bunuh aku. Itulah perangai nyamuk. Cari makan dekat orang je, kerja taknak, pemalas betullah. Ni yang aku nak bising ni, selamat lah mopiko ada hehehe.

   Oleh yang demikian, Aku tampar nyamuk tu dengan kuasa yang aku ada ni tak payah 360 darjah , 45 darjah je dah mati nyamuk tu. Gila ahh terburai perut nyamuk macam mana korang tengok perut katak terburai macam tulah perut nyamuk tu terburai dek kerana kena lempang dengan aku tadi. Lalu aku mengambil nyamuk itu dan aku buad eksperimen aku sendiri. Dalam observation aku tadi kelihatan nyamuk tu hidup lagi. Aku dengan takda perasaan tarik kaki dia kasi patah hahahaha . Sesudah aku membuat eksperimen pasal nyamuk tu. Aku tak kuasa nak keluar rumah semata-mata nak kebumikan dia, aku terus berjalan ke aqurium ikan emas aku dan aku kasi mereka makan nyamuk itu secara berkongsi . You know that, ikan aku ni jenis tak kisah kalau nak berkongsi ni. Aku selalu ajar dorang semua tu dengan pepatah melayu "sedikit sama dirasa". #pepatah ke tu? Ehh pegi mampus lah :P

   Walaubagaimanapun, hati aku ni tengah risau sebab aku takut keluarga arwah carik aku. OMG mana nak letak muka ni kalau semua orang tau aku ni pembunuh? Silap-silap kena penjara ni, tak pun kena saman. Alamak aku telah melakukan suatu kes pembunuhan. Macam mana dengan masa depan aku? Sebab seekor nyamuk yang cuba membunuh aku tapi aku yang bunuh dia, takkan aku kena tangkap kot. Harap tuan hakim dapat mempertimbangkan kes pembunuhan yang tak dirancang ini .

   Akhir sekali, aku rasa happy sikit sebab aku dah mintak maaf dulu dekat keluarga arwah sebelum kes ni diperbesar-besarkan. Arwah dulu baik nyamuknya, suka tolong mak dia cari orang nak makan buat alas perut. Tak boleh lupa time dia kecil-kecil dulu selalu main kejar-kejar depan rumah aku dengan adik-adik dia. Semoga selepas arwah takda ni, adik dia lah yang dapat tolong tampung keluarga dorang. Byeee 








Inilah rupa dia sebelum dia mati :'(
   Sekian  ~


Older Post | Newer Post